سئو و طراحی وب سایت

طراحی سایت ارزان و بهینه سازی سایت

سئو و طراحی وب سایت

طراحی سایت ارزان و بهینه سازی سایت

بررسی داشتن چندین طراحی سایت در یک موضوع

در دنیای تجارت الکترونیک هرروزه موارد فراوانی از خلاقیت مشاهده می گردد. گاهی یکی از سوالاتی که برای بسیاری از مدیران طراحی سایت ها پیش می آید ، درستی و یا نادرستی ایجاد چندین طراحی سایت ارزان می باشد. در مواردی برخی کسب وکارها به ایجاد و کار با چندین طراحی وب سایت اقدام می نمایند و بر این باور هستند که هر طراحی وب سایت می تواند فرصت بازاریابی را برایشان ایجاد نماید. اما در حقیقت امر آیا ایجاد چندین طراحی وب سایت مقاصد بازاریابی اینترنتی را بهبود می بخشد یا خیر. در ادامه تشریح و آنالیزی در خصوص مزایا و همچنین مشکلاتی که ایجاد چندین طراحی سایت دارد خواهیم پرداخت.

مزایای چندین طراحی سایت

مزایای چندین طراحی سایت چه خواهد بود و چرا برخی کسب وکارها به تولید چندین سایت اقدام می نمایند. هر طراحی وب سایت می تواند ترافیک خاصی را جذب نماید که در واقع فرصت بازاریابی را به دنبال دارد. فرض نمایید شما سه سایت در یک زمینه و با یک کلمه کلیدی داشته باشید و اگر در سئو هر یک از این سایت ها کار شده باشد در واقع شما رقیبی جز خودتان ندارید و در صفحه نتایج جستجو کاربران به لیستی از شرکت ها که تمامی کسب و کار شما می باشد دسترسی می یابند.
با توجه به این که هر طراحی سایت می تواند ترافیک خاص خود و نیز بازاریابی محتوا مختص خود را داشته باشد. این استراتژی مخصوصا در صورت اجرای پروسه سئو بسیار سودمند خواهد بود زیرا که در این صورت شما می توانید نتایج جستجو را در دست خود بگیرید و این امر برای بسیاری از کسب وکارها سودمند می باشد.

مشکلات چندین طراحی سایت

در کنار مزایایی که می تواند برای داشتن چندین طراحی سایت مطرح گردد ، نباید از مشکلات و زحمات خاصی که به دلیل داشتن چندین وب سایت برای مالک سایت ایجاد می گردد ، فراموش کرد. همانطور که بدیهی است طراحی هر سایت نیازمند محتوا و مطالب جدید می باشد که در نتیجه نیازمند صرف زمان برای هر سایت می باشد. بنابراین داشتن چندین طراحی وب سایت در مقابل یک سایت نیازمند تایم بیشتری برای تولید محتوا می باشد. همچنین در نظر بگیرید حوزه فعالیت کسب وکار شما طراحی سایت می باشد و کلمه کلیدی شما طراحی سایت و خدمات طراحی وب سایت می باشد. در این صورت انجام بهینه سازی سایت و سئو سایت برای کلمه کلیدی طراحی وب سایت بسیار مشکل می باشد و همچنین نگهداری از سایت ها بسیار زمان گیر خواهد بود و امر منطقی به نظر نخواهد رسید. یا به عبارتی داشتن یک سایت حرفه ای بهتر از داشتن چندین سایت در حد فعالیت معمولی می باشد.


روش های بهبود کیفیت محتوای طراحی سایت

از جمله مسائلی که هر مدیر یک طراحی سایت با آن روبه رو است ، روش های مختلف بهبود کیفیت محتوای طراحی سایت می باشد . مدیران می خواهند که به وسیله ی تولید محتوای مناسب و جذاب که برای بازدید کنندگان مفید واقع شوند ، تعداد بازدیدهای روزانه ی خود را تا حد ممکن افزایش دهند. اما سوال اساسی این جاست که چگونه می توان کیفیت محتوای طراحی وب سایت را بهبود بخشید؟ در این مقاله سعی می کنیم برخی فاکتورهای موثر در این زمینه را برایتان ذکر نماییم .

کاربرپسند بودن محتوا

هرگز از یاد نبرید که در حقیقت کاربرپسند بودن محتوا عاملی است که در بحث سئو ، بسیار می بایست مورد توجه قرار گیرد. هم چنین ذکر این نکته نیز جالب توجه است که داشتن تنها ۵ محتوا و مطلب با کیفیت در یک طراحی وب سایت ، می تواند اثرگذاری بیشتری از ۵۰ محتوای بی کیفیت و یا کپی را در بهینه سازی سایت و سئو سایت داشته باشد. لذا متخصصین سئو همواره بر اصلی بودن محتواها و کپی نبودن آن ها تاکید شایانی دارند. در نتیجه در واقع بیشتر به کیفیت محتوا و کارپسند بودن آن می بایست توجه گردد و کمیت زیاد بدون کیفیت با توجه به الگوریتم های گوگل هیچ گونه تاثیر نخواهد داشت.

شخصی سازی محتوا

سعی کنید به دنبال کاربر خود بروید و خود را جای او بگذارید ، ببینید چه مطالبی نیاز دارید که بخوانید ، در این صورت به سادگی شما قادر به تولید محتوای بسیار عالی خواهید بود . در حقیقت شخصی سازی محتوا به معنای پیدا کردن عناوین مورد پسند کاربر می باشد (کاری که مطبوعات و نیز طراحی سایت های خبری انجام می دهند.)
در همین راستا سعی کنید مطالبی را که کاربران می خواهند رتبه بندی کنید. برای شروع می توانید لیستی از تیترهای موضوعاتی که مورد نیاز کاربر می باشد را تهیه نموده و پس از آن محتوای خود را در این زمینه تولید نمایید .

ایجاد تبلیغات جذاب در طراحی سایت های معتبر و پربازدید

سعی کنید که تبلیغات جذابی را در مورد هدف مورد نیاز مشتریان خود تولید نمایید.در صورت استفاده از طراحی وب سایت های پرترافیک با کمی هوشمندی قادر خواهید بود که سیل عظیمی از بادیدکنندگان را روانه ی طراحی سایت خود سازید . هم چنین به کمک ایجاد و درج بنرهای تبلیغاتی با ظاهری زیبا که نظر کاربران را به خود جلب نمایند و از طرح های گرافیکی ظاهری زیبا و جذابی برخوردار باشند ، می توانید در افزایش بازدیدکنندگان طراحی سایت خود عملکردی فوق العاده داشته باشید.

بالا بردن سایت در موتور جستجوی گوگل

بسیاری از متخصصان سئو بر این باورند که تنها به کمک داشتن محتوای حرفه ای و قوی می توان در جایگاه نخست گوگل قرار گرفت . این تفکر را می توان تا حدودی درست دانست . چرا که در برخی کلمات کلیدی جستجو محلی آیتم تاثیر گذار بسیار مهمی در سئو می باشد. به عنوان مثال کافه ها ، مراکز خرید ، رستوران ها ، هتل و دیگر موارد جزء این قبیل فاکتورها می باشد. برای همین بسیاری بر این باورند که درج نمودن موقعیت مکانی مانند نام کشور و شهر در گوگل و طراحی سایت می تواند تا حدود قابل توجهی بر رنکینگ و رتبه بندی طراحی وب سایت شما در کلمات کلیدی خاص موثر واقع گردد.

تیتر بندی حرفه ای

سعی کنید که برای موضوعات خود تیترهای جذاب و واقعی داشته باشید و از تکنیک های سئو به صورت کلاه سیاه استفاده نکنید. تیترها را به صورتی ایجاد کنید که نیازهای کاربران را به بهترین وجه برطرف نمایند. هم چنین استفاده از به روزترین مباحث و موضوعات جذاب ، می تواند علاوه بر جذب بازدیدکننده ی فراوان به سوط طراحی سایت شما ، در سئو وب سایت و خدمات بهینه سازی سایت شما تاثیر چشم گیری داشته باشد.

ایجاد طراحی وب سایت اصولی های تعاملی تلفن همراه پسند


ایجاد طراحی وب سایت اصولی های تعاملی تلفن همراه پسند

پیتر کوک نشان می دهد که چگونه به ساخت طراحی وب سایت اصولی آب و هوا خود را با استفاده از منبع باز بروشور کتابخانه طراحی وب سایت اصولی برداری و داده ها را از دفتر مت.

 آبرنگ طراحی وب سایت اصولی

جزوه یک کتابخانه جاوا اسکریپت سبک برای ایجاد طراحی وب سایت اصولی های تعاملی در وب است. این یک جایگزین منبع باز به طراحی وب سایت اصولی های گوگل، و به دلیل اندازه کوچک آن، آن را بزرگ برای برنامه های تلفن همراه. جزوه ما را قادر به اضافه کردن نشانگر و دیگر اشکال هندسی به یک طراحی وب سایت اصولی، و آن را برای تجسم داده های جغرافیایی بزرگ است.

طراحی وب سایت اصولیفراموش نکنید از این!

در این آموزش ما طراحی وب سایت اصولی آب و هوا بسیار خود ما بر اساس اطلاعات دفتر مت ایجاد کنید. در طول راه ما باید یاد بگیرند که چگونه برای ایجاد یک طراحی وب سایت اصولی با بروشور، چگونه برای دانلود داده های پیش بینی از دفتر مت و نحوه اضافه کردن علامت داده محور به طراحی وب سایت اصولی ما.

ساخت یک طراحی وب سایت اصولی

 جزوه اولین طراحی وب سایت اصولی بروشور ما با استفاده از کاشی سرور طراحی وب سایت اصولی شهری باز و محور بیش از انگلستان جزوه ایجاد طراحی وب سایت اصولی های مبتنی بر کاشی ‘هستند که از تصاویر متعدد ساخته شده (به نام’ کاشی ‘) دانلود از سرور. تعدادی از سرورهای کاشی در دسترس وجود دارد، اما برای شروع با ما سرور کاشی در جدول زیر استفاده کنید. بیایید با ایجاد یک فایل index.html را رو با یک عنصر ظرف در آن شروع:

<DIV شناسه = “myMap”> </ DIV>

این مهم است که مجموعه ای از ارتفاع این عنصر، در غیر این صورت بر روی طراحی وب سایت اصولی نامرئی خواهد بود! برای ایجاد یک طراحی وب سایت اصولی با استفاده از بروشور ما نیاز به انجام سه چیز:

ایجاد یک شیء طراحی وب سایت اصولی با استفاده از L.Map ()، عبور در شناسه عنصر ظرف

یک لایه کاشی (با استفاده از سرور کاشی انتخاب ما)

تنظیم نمایش عرض جغرافیایی، طول جغرافیایی و سطح زوم

در اینجا جاوا اسکریپت ما نیاز به ایجاد یک طراحی وب سایت اصولی ساده محور در انگلستان (به عنوان مثال کد ۱ در مخزن گیتهاب نگاه کنید):

VAR طراحی وب سایت اصولی = L.Map جدید ( ‘myMap’)؛

VAR osmLayer = L.TileLayer جدید ( ‘از http: // {S} .tile.openstreetmap.org / {Z} / {X} / {Y} فعلی’، {اسناد: داده های طراحی وب سایت اصولی (C) <یک عکاس هنگام عکسبرداری = “http://openstreetmap.org”> طراحی وب سایت اصولی شهری باز </a> را همکاران ‘})؛

map.addLayer (osmLayer)؛

map.setView ([55، -۵، ۶).

گرفتن داده در طراحی وب سایت اصولی

حالا می خواهیم برای گرفتن برخی از داده ها را از خدمات Datapoint با مت دفتر، فراهم می کند که تعدادی از داده های مربوط به آب و هوا تغذیه می کند. یکی از ارائه آن یک API فراهم می کند که اطلاعات پیش بینی آب و هوا در تعدادی از مکان های انگلستان است. ما از این برای واکشی داده ها برای طراحی وب سایت اصولی ما استفاده کنید.

برای استفاده از Datapoint با، برای بار اول شما نیاز به بازدید www.metoffice.gov.uk/datapoint و ایجاد یک حساب کاربری. بعد از آن شما قادر خواهید بود برای بازیابی کلید API شخصی خود را (اگر شما نمی خواهید برای انجام این کار، داده ها در کد مثال ۲ ارائه شده) باشد.

بیایید یک درخواست ساده برای یک پیش بینی در یک تاریخ خاص است. برو به آدرس زیر با استفاده از مرورگر خود قرار دهید:

http://datapoint.metoffice.gov.uk/public/data/val/wxfcs/all/json/all?res=daily&time=YYYY-MM-DD&key=YOUR-API-KEY-HERE

شما نیاز به وارد تاریخ به عنوان یک رشته YYYY-MM-DD (به عنوان مثال ۲۰۱۶/۲/۱۰) و کلید API خود را وارد کنید که در آن می گوید YOUR-API-KEY-اینجا. Datapoint با تنها پیش بینی فراهم می کند برای حدود پنج روز پیش، بنابراین شما نیاز به وارد کردن تاریخ در آینده نزدیک.

وقتی که شما وارد این URL، یک شی JSON بزرگ در نهایت به نظر می رسد، به دنبال چیزی شبیه به این:

{ “SiteRep”: { “WX”: { “پرم”: { “نام”: “FDM”، “واحد”: “C”، “$”: “احساس می کند مانند …

از درون مرورگر خود را، این صرفه جویی به پوشه پروژه خود را به عنوان forecast.json.

در حال بارگذاری اطلاعات

ما می توانیم با استفاده از تابع getJSON jQuery را بار forecast.json. زمانی که من در یک مجموعه داده ناآشنا بار، من اغلب آن را بازرسی در کنسول برنامهنویس Chrome (به عنوان مثال کد ۲):

$ .getJSON ( ‘forecast.json، تابع (داده) {

console.log (داده).

})؛

اگر ما چند بار در کنسول گسترش داده، ما می توانیم Sitemap.DV.Location است که مجموعه ای از مکان را ببینید. هر کدام از این است طول و عرض جغرافیایی، یک نام و یک دوره جسم بیشتر است که شامل داده های پیش بینی واقعی. در مرحله بعد، ما از طریق این آرایه تکرار و نمایش یک نشانگر برای هر محل. نمایش داده  نشانگر محل جزوه می توانید یک نشانگر در طول جغرافیایی و عرض جغرافیایی داده اضافه کنید. در اینجا ما یک نشانگر برای هر محل پیش بینی اضافه شده حال به سراغ مکان پیش بینی بر روی طراحی وب سایت اصولی با استفاده از نشانگر (مارکر ساده ترین راه نمایش یک محل بر روی طراحی وب سایت اصولی ما است) نشان می دهد.

VAR سایت = forecastData.SiteRep.DV.Location؛

sites.forEach (تابع (سایت، من) {

اگر (I٪ ۲۰ == ۰) بازگشت؛ // فقط چند سایت را نشان می دهد

VAR نشانگر = L.marker ([+ site.lat، + site.lon])؛

marker.addTo (طراحی وب سایت اصولی).

})؛

در اینجا ما یک تابع است که داده های پیش بینی ما طول می کشد و حلقه را از طریق آرایه SiteRep.DV.Location که قبلا دیدیم تعریف. برای هر سایت ما ایجاد یک نشانگر با استفاده از L.marker، عبور در طول و عرض جغرافیایی و سپس ما آن را به طراحی وب سایت اصولی (به عنوان مثال کد ۳) اضافه کنید. ما تنها نمایش یک زیر مجموعه از سایت ها، به عنوان بروشور در تلاش برای نشان دادن تمام ۵۹۷۴ مکان! بالا نکته: در مجموعه داده، طول و عرض جغرافیایی ارزش رشته هستند، بنابراین ما آنها را تبدیل به اعداد با اضافه با نماد +.

خدمات انواع طراحی وب سایت اصولیاضافه کردن حاشیه نویسی

جزوه سازد آن را بسیار آسان برای اضافه کردن یک یادداشت به هر نشانگر با استفاده از تابع bindPopup آن:

marker.bindPopup ( ‘احتمال بارش باران’ + site.Period.Rep [0] .PPd + ‘٪’)؛

در اینجا ما تعریف متن است که باید ظاهر شود زمانی که یک نشانگر کلیک. در این مورد ما در حال نمایش Period.Rep [0] .PPd است، که احتمال باران (به عنوان مثال کد ۴).

نگاهی به اینجا برای جزئیات بیشتر در ساختمان داده Datapoint با است. هنگامی که ما با کلیک روی نشانگر، خواهیم دید که چقدر احتمال دارد به باران در آن مکان.

اضافه کردن علامت آب و هوا

با کلیک بر روی یک نشانگر برای نمایش پیش بینی است که کمی دست و پا گیر، بنابراین اجازه دهید نمایش یک نماد آب و هوا در هر مکان. خوشبختانه داده های ما شامل یک کد خاص Period.Rep [0] .W که به طور خلاصه آب و هوا در یک مکان خاص. به عنوان مثال، ۱ به معنی آن یک روز آفتابی در حالی که ۲۰ معنی دوش تگرگ. جزئیات دقیق اینجا هستید. ما قصد داریم به استفاده از یک مجموعه بزرگ از آیکون آب و هوا توسعه یافته توسط آلسیو Atzeni نام Meteocons. بیایید با تعریف یک جدول مراجعه است که تعیین آیکون برای هر نوع آب و هوا نمایش شروع:

VAR = {weatherTypeToIcon

۰: ۳،

۱: ۲،

۲: ۹،

و غیره.

}

ما اکنون می توانید یک iconPath نام مسیر به آیکون Meteocon مناسب ساخت. هنگامی که ما انجام داده ایم این، ما استفاده از تابع آیکون بروشور برای ایجاد یک شی آیکون از آیکون تصویر ما، و ما این را اضافه کنید به نشانگر (به عنوان مثال کد ۵ را ببینید):

VAR iconIndex = weatherTypeToIcon [site.Period.Rep [0] .W]؛

VAR iconPath = ‘meteocons آیکون / SVG /’ + iconIndex + ‘.svg پرونده’؛

VAR weatherIcon = L.icon ({

iconUrl: iconPath،

iconSize: [30، ۳۰]

})؛

VAR نشانگر = L.marker ([+ site.lat، + site.lon]، {آیکون: weatherIcon})؛

در حال حاضر ما یک طراحی وب سایت اصولی آب و هوا بر اساس داده های پیش بینی واقعی از دفتر مت!

و آن را زیبا

در نهایت ما یک زن و شوهر از تغییرات به طراحی وب سایت اصولی های بیشتری بصری خشنود. ما با استفاده از یک لایه کاشی خنثی تر شروع کردن به طوری که علامت ایستادگی کردن کمی بهتر:

VAR CartoDB_Positron = L.tileLayer ( ‘از http: // {S} .basemaps.cartocdn.com / light_all / {Z} / {X} / {Y} فعلی’)؛

map.addLayer (CartoDB_Positron)؛

برای اختصار من اطلاعات اسناد حذف شده، اما لطفا فراموش نکنید که این، اگر شما در ایجاد طراحی وب سایت اصولی عمومی خود را.

آیکون ها فاصله نیست بسیار خوبی، بنابراین ما می توانیم برخی از کد را به فضای آنها را به طور منظم تر (به عنوان مثال کد ۶) ارسال.

شبه برای این است:

includedSites = []

برای هر سایت:

اگر این سایت به یکی از includedSites نزدیک نیست:

اضافه کردن آن به includedSites

بنابراین ما آن را دارند! ما آمده استفاده می شود را به یک طراحی وب سایت اصولی آب و هوا از انگلستان با استفاده از داده های پیش بینی واقعی از دفتر مت. بسیاری از انواع دیگر داده ها شما ممکن است بخواهید به تجسم بر روی یک طراحی وب سایت اصولی وجود دارد، و شما می توانید یک الگوی شبیه به یکی از من در اینجا نشان داده شده است، استفاده کنید. از آن لذت ببرید، و نگه داشتن طراحی وب سایت اصولی برداری!

کلمات: پیتر کوک

پیتر کوک یک توسعه دهنده وب و متخصص در تجسم داده است. این مقاله در ابتدا در شماره ۲۷۶ مجله خالص منتشر شد.

منابع:

سایت فیس تری

طراحی سایت حرفه ای با طراحی سایت ۲۴ | طراحی وب سایت | site …

طراحی وب سایت دارکوب: طراحی سایت ارزان، حرفه ای و سئو

– طراحی سایت,طراحی وب,فروشگاه اینترنتی

سئو و بهینه سازی وب سایت برای کمک


۶ منابع برای کمک به شما استاد تایپوگرافی سئو و بهینه سازی وب سایت شش سایت ها، وبلاگ ها و بیشتر برای کمک به شما تایپوگرافی سئو و بهینه سازی وب سایت خود را در ایمیل را به سطح بعدی. استاد تایپوگرافی سئو و بهینه سازی وب سایت کتاب پل هوایی را یک نوع ایمیل ‘ویترین راهنمایی بیشتر و ترفندها برای تایپوگرافی سئو و بهینه سازی وب سایت تصاویر نمی توان تکیه برای برقراری ارتباط یک پیام ایمیل. به این ترتیب، پل هوایی استدلال می کند که ایمیل وابسته به تایپوگرافی سئو و بهینه سازی وب سایت است. در اینجا، او را با هم شش منابع برای کمک به شما در راه خود را به ترکیب فونت وب و تکنیک های تایپوگرافی پاسخگو به پیاده سازی تایپوگرافی سئو و بهینه سازی وب سایت قوی در ایمیل.

۰۱٫ یک نوع از ایمیل سئو و بهینه سازی وب سایت

یک نوع از ایمیل یک کتاب راهنما برای کار با تایپوگرافی سئو و بهینه سازی وب سایت در ایمیل نوشته شده است. می توان آن را از کتاب را بخوانند پوشش، و یا به عنوان یک مرجع سریع استفاده می شود که شما در حال برنامه نویسی ایمیل های شما.

سئو و بهینه سازی وب سایت ارزان۰۲٫ نوع E

نوع E خبرنامه ایمیل سه ماهه من، اختصاص داده شده به تایپوگرافی در ایمیل، با مسائل اخیر واحد و جفت فونت پوشش است. منحصر به فرد، در هر شماره با استفاده از مجموعه ای از تکنیک های مورد بحث در آن توسعه یافته است!

۰۳٫ تورنسل

این است که مسلما بهترین ابزار برای تست کد ایمیل خود را در سراسر برنامه های ایمیل و ایمیل تحت وب.

فراموش نکنید از این!

۰۴٫ الگوهای چاپی در ایمیل

آنا Yeaman در کمپین سبک اخیرا بررسی ۵۰ ایمیل در صنایع مختلف، برای شناسایی روند در راه تایپوگرافی سئو و بهینه سازی وب سایت در ایمیل در نزدیک. این مطالعه در عمق پوشش می دهد استفاده از عنوان، کپی بدن، و بدون سریف سریف فونت، اندازه فونت، ارتفاع خط، هم ترازی، رنگ و فونت های وب، به نام چند.

سئو و بهینه سازی وب سایت اصولی۰۵٫ راهنمای نهایی به CSS

راهنمای نهایی به CSS از مانیتور کمپین یک منبع ارزشمند برای شناسایی پشتیبانی از CSS در سراسر برنامه های ایمیل و ایمیل تحت وب است.

۰۶٫ ایمیل مشتری از بازار

تورنسل منتشر آمار به طور منظم در بازاربه نرم افزار ایمیل، ارائه یک تصویر کلی مفید از مشتریان فعلی ایمیل و ایمیل تحت وب محبوب ترین، در سراسر جهان.

سئو و بهینه سازی وب سایت کلمات: پل هوایی

پل هوایی یک طراح و توسعه دهنده ایمیل در فراتر از پاکت است. این مقاله در ابتدا در شماره ۲۷۵ مجله خالص منتشر شد. مثل این؟ دفعات بازدید: این! ما نشان می دهد بهترین فونت های وب برای سایت شما دانلود فونت از این منابع بالا برخی از نمونه های بسیار زیبا از تایپوگرافی جنبشی مشاهده کشف بهترین نرم افزار تست کاربران انتخاب یک سازنده وب سایت با این ابزار بالا

منابع:

سئو و بهینه سازی سایت

فست سئو | بهینه سازی سایت – سئو – سئو سایت

سئو | آموزش سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت | سئو روز