سئو و طراحی وب سایت

طراحی سایت ارزان و بهینه سازی سایت

سئو و طراحی وب سایت

طراحی سایت ارزان و بهینه سازی سایت

سقف سبک بتنی

این مقاله در مورد چگونگی ساخت سقف سبک یک سقف بتنی. ریختن یک سقف بتنی است یک تکنیک رایج در ایالات متحده آمریکا نیست، اما در مقیاس بزرگ در اروپا استفاده می شود. با این وجود، اگر چه آن را گران تر است و آن را در مقایسه با یک سقف گل میخ چوبی بیشتر طول می کشد، آن را هنوز چند مزیت است که می تواند شما را فکر می کنم دوباره در هنگام ساختن خانه خود را. در نتیجه، در هنگام ساخت یک سقف بتنی سفتی از خانه خود را خیلی بهتر خواهد شد و می تواند وزن بیشتری پشتیبانی می کند، نسبت به سازه های نور است. از سوی دیگر، یک سقف بتنی بسیار قوی و با دوام است، که شما هیچ قدم به قدم در هنگام نشستن در طبقه همکف را نمی شنوند.

ساخت یک سقف بتنی را به عایق صوتی و دوام از خانه خود را افزایش می دهد. اما این مزایا به همراه چند اشکالاتی مانند هزینه بالاتر از این پروژه و یا این واقعیت است که ریختن یک سقف بتنی ممکن است تا چند ماه طول بکشد، تا زمانی که شما در واقع می تواند ساخت دیوار و سقف است. علاوه بر این، شما باید برای ساخت یک قالب قادر به ساخت سقف بتن می باشد.

بهترین سقف سبک

ریختن یک سقف بتنی بدون کمک از قالب پلاستیکی سقف و یک مهندس واجد شرایط دشوار است. علاوه بر این، شما مجبور به رعایت سقف سبک کدهای محلی خود را به منظور رسیدن به مجوز ساخت و ساز. ضخامت سقف بتن با توجه به وزن آن را به پشتیبانی متفاوت است، اما آن است که معمولا بین 5/6 "برای ساخت و ساز مسکونی. با توجه به وزن از ساختار میلگرد، و همچنین به عنوان وزن بتن، ساخت یک فرم محکم برای هر پروژه ضروری است. بنابراین، استفاده از تخته های چوبی ضخیم و یا پانل های برای ساخت فرم و حمایت از ساختار کل با 4 × 4 پست.

به منظور ساخت سقف بتن، یکی را به یک قالب مناسب. ساخت قالب یک فرایند پیچیده است، اما هر کسی می تواند یک کار در یک شیوه ای حرفه ای انجام دهید، به شرط آن است برخی از تجربه در کار با چوب.

جزئیات کامل از قالب، و همچنین از ساختار ارتقاء، باید در برنامه های خانه خود را ارائه شده است. به یاد داشته باشید که ایجاد یک سقف بتنی برای دوام خانه شما ضروری است، بنابراین شما مجبور به مشورت های حرفه ای واجد شرایط قبل از شروع چنین پروژه. علاوه بر این، شما مجبور به رعایت کدهای محلی خود را دریافت تمامی مجوزهای ساخت و ساز مورد نیاز است، به عنوان ایمنی خود را در خطر است.

نکته هوشمند: هنگامی که ساختمان قالب، شما مجبور به استفاده از چوب ساخته شده تحت درمان با فشار، به عنوان مطمئن شوید آن را به وزن از میله های تقویت کننده، و همچنین به عنوان بتن پشتیبانی. همانطور که شما می توانید در این تصاویر را ببینید، شما باید برای ساخت اولین قاب از قالب، با استفاده از 4 × 4 چوب. در این ساختار شما باید 2 × 4 تخته های چوبی یا تخته تخته سه لا نصب کنید. اولین گزینه برای آنهایی که با بودجه تنگ بهتر است، اما توصیه می کنیم شما را به استفاده tego تخته تخته سه لا به عنوان پایین از سقف خواهد بود کاملا راست، و شما نمی خواهد که به قرار دادن فوق العاده تلاش برای آن را سطح است.

سقف بتنی

اگر شما با استفاده بک های چوبی، شما باید مطمئن شوید که آنها راست و در یک شرایط خوب است. علاوه بر این، مطمئن شوید که شما شکاف بین تخته های چوبی را ترک کنید، به عنوان بتن ممکن است نشت.

ویژگی های سقف سبک بتنی

نکته هوشمند: در هنگام ساخت قالب، شما باید به استفاده از یک سطح، به عنوان مطمئن شوید آن را کاملا افقی، در غیر این صورت شما پول و زمان را هدر برای تعمیر این نقص. شما می توانید فرم سقف از داخل خانه، به عنوان به درک بهتر از روش. این ممکن است برای اکثریت قریب به اتفاق شما نگاه غیر معمول است، اما این راه مناسب ریختن یک سقف بتنی است. شما باید توجه کنید که بسیاری از پست ها 4 × 4 نصب هر 15 "، در هر دو جهت وجود دارد، به عنوان برای حمایت از وزن از ساختار تقویت و از بتن می باشد.

نکته هوشمند: اجاره پست فلز قابل تنظیم در هنگام ساخت سقف بتنی خود را. آنها وزن بیشتری را پشتیبانی و تنظیم به ارتفاع اتاق خود را ما این طرح کشیده شده اند، به عنوان شما را در جزئیات نشان می دهد، که چگونه باید آن ساختار قالب سقف نگاه کنید. همانطور که قبلا هم گفتم، این جزئیات می شود توسط معماران ارائه شده، اما ما می خواهیم به شما را به این تکنیک ساخت و ساز عادت کرده اند. نکته هوشمند: استفاده از یک سطح 4 "روح مطمئن شوید به شکل سطح است و پست پشتیبانی شاقول هستند. ساخت یک سقف بتنی نیاز، در بسیاری از موارد برای ساخت سازه های تقویت قوی، در غیر این صورت آن را نمی خواهد ثبات و دیوار خواهد وزن خود را پشتیبانی نمی کند. 
 

اگر شما با استفاده 4 × 4 پست، شما باید به طور کامل آنها را محکم به ساختار سقف خود را. در نتیجه شما باید یک چوب 2 × 4 و چند ناخن به آنها قفل بصورتی پایدار و محکم استفاده کنید. استفاده از یک سطح به مطمئن شوید که 4 × 4 پست شاقول هستند. نکته هوشمند: اگر شما می توانید استطاعت شما می توانید از یک سیستم جدول است، که بسیار بهتر نسبت به یک شکل های چوبی استفاده کنید. علاوه بر این، آن را آسان تر است به آن سطح است.  پس از این که قالب برای ریختن بتن سقف ساخته شده است، شما باید برای ساخت و قفل را به سمت ساختار تقویت می کنند. به عنوان سقف بتنی است که تقریبا شناور، تنها از طریق چند دیوار و ستون پشتیبانی، شما مجبور به استفاده از بسیاری از میلگرد (معمار را به مقدار مورد نیاز از میلگرد محاسبه)

نکات تکمیلی درباره سقف سبک بتنی

نکته هوشمند: اگر قالب شما را از تخته های چوبی ساخته شده، این امر می تواند یک ایده خوب برای نصب فویل پلی اتیلن بیش از کل سطح، که برای جلوگیری از بتن از نشت. در این تصویر شما می توانید یک نزدیک با ساختار و ترویج از سقف بتن را ببینید. شما ممکن است پرتوهای میلگرد متوجه و شما ممکن است خود را در مورد هدف خود را بپرسید. پرتوهای میلگرد در بالای دیوار قرار گرفته و با بقیه ساختار تقویت از سقف بتن متصل می شود. در این راه، سقف بتن خواهد شد توسط دیوار پشتیبانی خواهد شد و سفت و سخت تر و با دوام.

نکته هوشمند: شما همیشه باید به دنبال برنامه های ساختاری، در غیر این صورت شما امنیت خود را در معرض خطر قرار. سقف سبک  در این تصویر شما می توانید ساختار تقویت سراسر راه پله را ببینید. شما می توانید توجه کنید که ما بسیاری از میلگرد در اطراف پله ها و در کنار دیوار استفاده شده است. نکته هوشمند: این نوع از پروژه باید توسط متخصصین آموزش دیده و با تجربه انجام، بنابراین شما باید دستورالعمل های ما به عنوان برای مقاصد اطلاعاتی را ببینید. ما توصیه می کنیم شما را به استخدام یک معمار با تجربه، که شما یک تیم از کارگران آموزش دیده نشان می دهد. س از این که قالب و ساختار تقویت نصب شده اند، شما باید برای ریختن بتن، به عنوان را به پایان برساند به سقف. در نتیجه، شما باید یک پمپ بتن و چند شلنگ اجاره، به ریختن بتن در قالب سقف.

علاوه بر این، شما باید به مقدار لازم بتن از شرکت بتن محلی خود را سفارش دهید (آنها آن را با کامیون تحویل). شما باید بدانید که انواع بیشتری از بتن وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که شما یکی است که در برنامه های ساختاری خود را نشان داد (معمولا برای سقف های شما مجبور به استفاده B 250) سفارش دهید. در حالت ایده آل، شما باید یک مهندس استخدام برای نظارت بر کارگران در حالی که آنها به سقف بتن بریزید.

نکته هوشمند: وقتی که بتن بر روی یک سطح بزرگ، بهتر است به با دورترین گوشه شروع می شود. در این راه به شما خواهد کثیف شلنگ با بتن است. علاوه بر این، شما باید چکمه های لاستیکی برای لباس که به محافظت از پاهای خود را از گرفتن کثیف با بتن.  بعد از اینکه شما بتن در قالب ریخته اند، شما باید آن را به پایان برساند با یک شناور گاو نر از یک سمت به سمت دیگر. اما در ابتدا شما باید بتن ارتعاش، به عنوان مطمئن شوید هیچ جیب هوا در سمت چپ در سقف بتنی است.

سخن آخر

پس از ویبراتور بتن استفاده کرده اند، شما باید سطح بتن با یک شناور گاو نر به پایان برساند. اطمینان حاصل کنید که سطح پایان درست، مطمئن شوید آن را کاملا سطح. با این وجود، در بسیاری از موارد شما باید به ریختن ملات پس از سقف بتنی خشک شده است به آن را کاملا سطح. بعد، شما باید صبر کنید چند ماه تا سقف بتنی خشک شده است به طور کامل. پس از سقف خشک شده است، شما می توانید قالب را حذف و ادامه ساخت دیوار و بقیه از خانه خود را. نکته هوشمند: اگر درجه حرارت خارج بالا است، شما باید برای نم نم آب بیش از سقف بتنی حداقل دو بار در روز.  مطمئن شوید که شما آب نم نم بیش از سقف بتن، در غیر این صورت سقف سبک  ترک خواهد کرد. در بدترین حالت، شما حتی ممکن ازنو سقف بتن، اگر ترک بیش از حد عمیق هستند (ترک ممکن است سفتی از سقف تاثیر می گذارد).

نکته هوشمند: از شکل های چوبی را حذف کنید خیلی زود، در غیر این صورت سقف ترک خواهد کرد و یا آن را کج تبدیل خواهد شد. به همین دلیل، مهم است که به مشورت با یک مهندس سازه واجد شرایط است. ساخت سقف بتنی س از سقف خشک شده است به درستی، شما می توانید شروع به ساخت دیوار و سقف خانه خود را. ریختن یک سقف بتنی بسیار دشوار است اگر شما به دنبال دستورالعمل از برنامه های ساختاری خود را.

نکته هوشمند: فقط مطمئن شوید که شما نصب ساختار تقویت درستی، به عنوان برای ساخت یک خانه آجر با دوام. اطمینان سقف سبک حاصل کنید که شما با استفاده از ابزار مناسب و مواد، و برای دریافت پروژه انجام شده در manner.Thank حرفه ای از شما برای خواندن مقاله ما در مورد چگونه برای ساخت یک سقف بتنی، و توصیه می کنیم شما را به اتمام بقیه پروژه های ما. لطفا پروژه های ما به اشتراک گذاشتن با دوستان خود، با استفاده از ویدجت رسانه های اجتماعی.