سئو و طراحی وب سایت

طراحی سایت ارزان و بهینه سازی سایت

سئو و طراحی وب سایت

طراحی سایت ارزان و بهینه سازی سایت

بازسازی ساختمان و منزل و خانه شما

نکات پیمانکار: صفحه 10 بازسازی خانه نبایدها کمک به روز شده در خانه خود را هموار و اقامت در بودجه با این توصیه عاقلانه از یک حرفه ای

 

این که آیا شما با یک پیمانکار عمومی و یا عمل به عنوان یکی بر روی پروژه خود را کار می کنند، یک نگاه اجمالی به ذهن یک پیمانکار می تواند به شما یک چشم انداز جدید به پروژه های بازسازی در اطراف خانه خود را.

 من بسیاری کار به عنوان یک پیمانکار به دست آوردید، و برخی از کسانی که درس می توانید صاحب خانه کمک کند. آنچه شما انجام فقط به عنوان به عنوان آنچه که شما انجام دهد، و گاهی اوقات غریزه یک صاحب خانه را منفی می تواند یک پروژه خانه به روز شده را تحت تاثیر قرار مهم است.

 

چگونه شما می دانید اگر شما در حال کمک یا صدمه زدن پروژه خود را؟ خوانده شده در برای پیدا کردن و برای دیدن آنچه می توانید کمک به تسهیل بازسازی خانه خود را.

جانت پایک

1. آیا تصمیم به تاخیر نیندازید. اگر می خواهید عوض خود را به خوبی، بهترین کار این است که هر تصمیم واحد قبل از کار شروع می شود. سازنده خوب می تواند شما را از طریق لیستی از موقعیت هایی که ممکن است آمده تا در کار خود صحبت می کنید، اما تصمیم گیری در مورد شرایط معمولا که چه علت تاخیر.

 

در عوض، بسیاری از مسائل به تصمیم گیری در مورد چیزهایی مثل رنگ مربوط، تر و تمیز و انتخاب شیر آب. این ممکن است به نظر می رسد کوچک، اما زمانی که شیر آب خود را است دو هفته اواخر، لوله کش به دوباره داده نخواهد شد و درب کابینت دارو بازدید شیر آب هنگامی که آن را نصب کنید، خواهید دید که چگونه چیزی کوچک می تواند به تاخیر یک هفته بر روی یک پروژه پنج هفته بالون .

منبع : ساختمان 115

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.