سئو و طراحی وب سایت

طراحی سایت ارزان و بهینه سازی سایت

سئو و طراحی وب سایت

طراحی سایت ارزان و بهینه سازی سایت

خدمت سربازی اجباری مشکل آفرین می شود

کشورهای خدمت سربازی بدون خدمت اجباری [ویرایش] آلبانی [ویرایش] آلبانی خدمت نظامی اجباری بود. نیروهای مسلح آلبانی یک هدف برای ایجاد یک ارتش حرفه ای تا پایان سال 2010. [12] اعلام کرد آرژانتین [ویرایش] آرژانتین خدمت سربازی اجباری در سال 1995 به حالت تعلیق و آن را با خدمت سربازی داوطلبانه جایگزین، اما آن در حال حاضر در خدمت مجبوره زمان خود را در خدمت. [13] این به عنوان یک نتیجه از بی اعتمادی سیاسی و اجتماعی از ارتش آمد، رو به کاهش بودجه که ارتش مجبور به وارد کردن سربازان کمتر در هر سال، تجربه از فالکلند جنگ 1982 که ثابت برتری نظامی حرفه ای بیش از سربازان وظیفه و یک سری از خدمت سربازی مربوط به رسوایی خشونت که در سال 1994 به سر با قتل شخصی عمر کاراسکو در یک پایگاه ارتش آمد، پس از یک اقدام انضباطی بی رحمانه است.

مشکل اصلی خدمت سربازی اجباری

لازم به ذکر است که خدمت سربازی لغو نشده است. قانون خدمت اجباری هنوز هم در کتاب و ممکن است در زمان جنگ، بحران یا وضعیت اضطراری ملی اجرا می شود. خدمت وظیفه در آرژانتین به عنوان لا colimba شناخته شده بود. colimba کلمه کلمه کامپوزیت ساخته شده از هجا اولیه از correr افعال (به اجرا)، limpiar (برای تمیز کردن) و barrer (رفت و برگشت)، به عنوان آن تلقی شد که همه یک سرباز وظیفه در طول خدمت بود در حال اجرا بود، تمیز کردن و جارو . سربازان وظیفه خود شناخته شده و به عنوان "colimbas" نامیده می شد.

استرالیا [ویرایش] نوشتار اصلی: خدمت وظیفه در استرالیا سطوح مختلف خدمت سربازی در نیروی در طول زمان جنگ (جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم، جنگ کره، و جنگ ویتنام) بود. تمام اشکال خدمت سربازی توسط دولت ویتل در سال 1972. لغو شد [14] باربادوس [ویرایش] باربادوس هیچ خدمت سربازی. [15] این کشور حداقل سن برای استخدام داوطلبانه به نیروی دفاع باربادوس در 18. نیروهای جوان ممکن است با رضایت پدر و مادر خدمت تعیین کرده است. بلژیک [ویرایش] بلژیک خدمت سربازی در 31 دسامبر سال 1992 توسط اصلاح قانون خدمت وظیفه 1962، که قابل اجرا شد تنها به سربازان پیش نویس در سال 1993 و قبل از آن حالت تعلیق درآمد. در عمل این بدان معنی است که قانون دیگر به کسانی که متولد در سال 1975 و بعد استفاده شود. از تاریخ 1 مارس 1995 نیروهای مسلح بلژیک تنها داوطلبان حرفه ای [16] تشکیل شده است.

خدمت سربازی و غیبت

بلیز [ویرایش] بلیز حداقل سن برای استخدام داوطلبانه به نیروهای مسلح در 18. تعیین کرده است (با توجه به بخش 16 قانون دفاع از فرمان دفاع از 1977.) خدمت وظیفه در قانون دفاع هرگز تجویز شده است، اما در اختیار فرماندار کل . بوسنی و هرزگوین [ویرایش] بوسنی و هرزگوین لغو خدمت سربازی به عنوان از 1 ژانویه 2007. [17] بلغارستان [ویرایش] بلغارستان لغو خدمت سربازی. سربازان وظیفه آخرین خانه در تاریخ 25 نوامبر سال 2007. فرستاده شد [18] [19] [20] پیش از 18-27 سال سن خدمت نظامی اجباری برای شهروندان مرد وجود دارد. مدت زمان خدمات به درجه آموزش و پرورش بستگی دارد. برای شهروندان برای تحصیل در رشته و یا نگه داشتن مدرک کارشناسی یا بالاتر از خدمات شش ماه بود، و برای شهروندان با آموزش عالی آن نه ماه بود. [21] مدت خدمت دو سال در سال 1992 بود، و رها کردن به طور پیوسته، تا زمانی که بود در نهایت لغو کرد.

خدمت سربازی

کانادا [ویرایش] مقاله اصلی: بحران خدمت وظیفه در سال 1917 و بحران خدمت وظیفه از 1944 در کانادا، خدمت وظیفه است هرگز در زمان صلح گرفته شده است. خدمت وظیفه یک مسئله بسیار بحث برانگیز در هر دو جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم به ویژه در استان کبک تبدیل شد. شیلی [ویرایش] همه مردان شیلی بین 17 تا 24 سال واجد شرایط برای خدمت سربازی هستند. در وهله اول، خدمت سربازی داوطلبانه و پس از آن الزامی است سهمیه لازم برای نیروهای مسلح هستند completed.The جهت کلی از بسیج ملی نیست (به زبان اسپانیایی Dirección عمومی د Movilización ملی DGMN) مسئول استخدام داوطلبان و سربازان وظیفه است. [22]

راهکارهای خدمت سربازی

چین (PRC) [ویرایش] این بخش نیاز به استناد اضافی برای تأیید. لطفا این مقاله را بهبود با اضافه کردن استناد به منابع معتبر. دارای منبع مواد ممکن است به چالش کشیده و حذف شوند. (اکتبر 2014) (بدانید چگونه و چه زمانی این پیام را حذف قالب) در حال حاضر، خدمت سربازی تنها در تئوری وجود دارد و تا زمان استقرار جمهوری خلق چین در سال 1949. با توجه به جمعیت عظیم چین و در نتیجه [نیازمند منبع] انجام تعداد زیادی از افرادی که داوطلب پیوستن به نیروهای مسلح به طور منظم، خدمت سربازی جهانی است هرگز به اجرا درآمد.

هر شهروند چینی، زن و مرد، که شرکت در آموزش و پرورش بیشتر مورد نیاز برای شرکت در یک دوره آموزش نظامی از حدود 20 روز به عنوان بخشی از آموزش و پرورش نظامی است. [روشن مورد نیاز] خدمت وظیفه در ماده 55 قانون اساسی، مندرج که می گوید: "این یک وظیفه مقدس هر شهروند از جمهوری خلق چین است برای دفاع از سرزمین مادری خود و مقاومت در برابر تهاجم واجب افتخار از شهروندان جمهوری خلق است. چین به انجام خدمات نظامی و برای پیوستن به نیروهای شبه نظامی ". [23] در سال 1998، مبنای حقوقی خدمت اجباری به قانون 1984 خدمت سربازی که خدمت سربازی را به عنوان یک وظیفه برای "همه شهروندان بدون در نظر گرفتن نژاد (...) و اعتقادات مذهبی". [نیازمند منبع] این قانون اعلام شد اصلاح نشده است. از آن را به اجرا در آمد. [23] خدمت نظامی به طور معمول در نیروهای مسلح به طور منظم انجام اما قانون 1984 اجازه می دهد برای خدمت سربازی به نیروهای ذخیره در مواقع اضطراری ملی است. [نیازمند منبع]

شهروندان از ویژه مناطق اداری از هنگ کنگ و ماکائو را، تا سال 1997 و 1999، به ترتیب، مجاز به پیوستن به ارتش چین؛ با این حال، دفاع از این دو منطقه توسط ارتش چین محافظت می شود. [نیازمند منبع] کاستاریکا [ویرایش] کاستاریکا نظامی خود را در سال 1948. مشاهده نظامی کاستاریکا لغو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.