سئو و طراحی وب سایت

طراحی سایت ارزان و بهینه سازی سایت

سئو و طراحی وب سایت

طراحی سایت ارزان و بهینه سازی سایت

ویژگی های منحصر به فرد کفسابی و سنگسابی

هستند بسیاری از کفسابی کفساب باشی روز شده در تصمیم گیری است که صادقانه نوع سرگرم کننده را به (مانند انتخاب بالش و تشک و یا اشیاء تزئینی) وجود دارد، بسنگسابی بسیاری از گزینه های شما را به که کمی دردناک تر وجود دارد. این به خصوص دشوار است اگر تصمیم گران قیمت و یا یک تعهد بزرگ و نه چندان آسان به پشت در اگر شما تصمیم می گیرید که شما در واقع آن را دوست ندارم زمانی که آن را به اتمام است. انتخاب یک رنگ آمیزی کف سابی کاملا می تواند یکی از آن معضلات ناخن جویدن که شما واقعا نمی خواهید به اشتباه با توجه به زمان و هزینه آن طول می کشد باشد. السی و من هر دو مجبور به انتخاب سنگسابی های کف سابی و کفسابی های جدید ما از آنجایی که ما بازپرداخت طبقه بودند، و ما می دانیم چقدر مهم است برای وقت خود و پاسخ به چند سوال مختلف برای اولین بار، کفسابی بنابراین شما می توانید مطمئن شوید که شما چه می خواهید خارج کف سابی خود را.

  

راهنمای انجام درست کفسابی و سنگسابی

است کنتراست اتاق یا روشنایی بیشتر مهم است؟ کفسابی در کفساب باشی من از نوع شخصی است که دوست دارد زیبا، کف سابی تیره فقط به اندازه یک کف سابی رنگ نور هستم، اما من می دانم که هر دو دارای جوانب مثبت و منفی. به خصوص اگر شما در حال برنامه ریزی در انجام دیوار نور رنگی، کف سابی تیره می تواند واقعا مقابل به یک فضای اضافه کردن و ایجاد یک تصویر دراماتیک بین دیوار و کف سابی پوش. طبقه تیره (طبقه هیئت مدیره به خصوص) گسترده ای می تواند کفسابی یک فضای مدرن و نور رنگی فرش منطقه واقعا پاپ. منفی به طبقه تاریک است که آنها را بالا می کشند نور بیشتری را در یک اتاق به جای بازتاب نور راه یک سنگسابی رنگ روشن خواهد شد. به خصوص اگر شما عکس کفسابی خود را به مقدار زیادی، آن را بسیار آسان تر برای گرفتن یک عکس و نور و روح در یک اتاق با نور طبقه (مانند السی در بالا) که به طور طبیعی نور از گزینه های تیره تر است که جذب نور بیشتری گزاف گویی.

سنگسابی مهم تر است یا کفسابی ؟

مانند هر تصمیم کفسابی، شما می توانید انتخاب کنید به "امن" مسیر یا "منحصر به فرد / سرگرم کننده" مسیر به جای. آیا شما یک رنگ سنگسابی که کلاسیک و به طور کلی دوست داشتنی شده توسط مخاطبان زیادی را به کفسابی خود جذاب ترین اگر شما آن را به فروش در آینده، و یا شما انجام کاری متفاوت و منحصر به فرد که باعث می شود فضای خود را به ایستادگی کردن از همه دیگران؟ طبقه ای آبی سیر السی یک مثال خوب از یک تصمیم که به او اتاق شگفت آور سرگرم کننده و نور و روشنایی زندگی حتی اگر آن را ممکن است طعم و مزه هر خریدار بالقوه را در صورتی که تصمیم به فروش کفسابی خود روزی است. خبر خوب این است که اگر شما در حال انتخاب یک سرگرم کننده و یا روش رنگی زمانی که رنگ آمیزی طبقه چوب جنگلی جامد، خریدار بعدی همیشه می توانید آن را دوباره روکاری اگر آنها واقعا عاشق کفسابی اما چیزی متفاوت از شما انجام انتخاب کرده اند. به دنبال آن برو!

آیا کفسابی می تواند مضر باشد ؟

آیا شما پنج گربه سفید یا چند سگ سیاه و سفید دارای موی بلند؟ ریختن مو حیوان خانگی چیزی در نظر گرفتن هنگام چیدن یک سنگسابی طبقه است که کفسابی قطعا. انتخاب یک طبقه نور نور موهای رنگی و بالعکس برای کف سابی تیره پنهان می شود. طبقه نور نیز پنهان گرد و غبار و مواد غذایی خرده بهتر از کف سابی تیره است، بنابراین اگر شما یک دمدمی مزاجی کل تمیز هستید، فقط مطمئن شوید که به شما امکان جارو کف سابی تیره بیشتر از شما احتمالا با یک گزینه سبک تر است. من قطعا مجبور به تمیز کردن بیشتر به نگه دارید تا با طبقه تاریک در کفسابی قبلی ما، اما من عاشق نگاه بسیار است که ما سنگسابی ای تیره انتخاب دوباره به خاطر من فکر می کنم آن را به ارزش آن (اگر چه ما به کمی سبک تر برای فقط به همین دلیل )

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.